Search
Close this search box.

Asiakastyytyväisyyskyselyn palautteita

Sisältö

Tammikuun aikana teimme asiakastyytyväisyyskyselyn, josta saimme paljon ihania palautteita sekä hyviä kehitysehdotuksia.

Tammikuun aikana teimme asiakastyytyväisyyskyselyn, josta saimme paljon ihania palautteita sekä hyviä kehitysehdotuksia. Kyselyä jaettiin sosiaalisen median kanavissamme (Facebookissa ja Instagramissa) sekä sähköpostitse kirjeen kautta. Siihen oli mahdollista vastata myös Internet-sivuillamme.

Tässä artikkelissa haluamme jakaa saamaamme palautetta. Mihin asiakkaamme olivat tyytyväisiä ja missä voisimme parantaa.

Kysyimme, miksi asiakkaamme ovat valinneet juuri Studio AK:n. Suurimpia syitä ovat olleet sijainti (26,3 %), joku tietty asiakaspalvelija (21,7 %) tai se, että vapaita aikoja on ollut hyvin saatavilla (15,9 %). Suurin osa asiakkaistamme varaa ajan netin kautta.

Kyselyssä oli Likert-asteikollisia kysymyksiä, eli esimerkiksi jokin väite, jonka paikkaansa pitävyyttä piti arvostella asteikolla 1-5. 1 tarkoitti, ettei ole samaa mieltä väittämän kanssa, ja 5 puolestaan, että on täysin samaa mieltä väittämän kanssa.

Asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä erityisesti ajanvarauksen sujuvuuteen (ka 4,77), saamaansa palveluun (ka 4,71) ja siihen, että heidän toiveitaan on kuunneltu (ka 4,73). Myös palvelu on ollut asiakkaidemme mielestä ammattitaitoista ja he ovat olleet tyytyväisiä lopputulokseen, joista molempiin kysymyksiin olemme saaneet keskiarvoksi 4,67.

Kyselyn perusteella voisimme antaa enemmän tuotesuosituksia palvelun aikana (ka 4,09) sekä kertoa enemmän kotihoito-ohjeita (ka 4,2).

Seuraavaksi saamiamme avoimia palautteita.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Moni asiakas on tuntenut itsensä tervetulleeksi ja ajanvaraaminen on ollut helppoa.

Erityisesti henkilökuntamme ammattitaito ja asiakaspalvelu saivat kehuja.

Kysyimme, ovatko asiakkaamme olleet tyytyväisiä tiedottamiseemme, ja suurin osa vastauksista oli positiivisia. Myös sosiaalisen median sisältömme sai kehuja.

Myös chattimme sekä ilmaiset suunnittelupalvelumme saivat kiitosta. Chat palvelee pääsääntöisesti toimistoaikoihin, mutta myös muina aikoina voi laittaa viestiä sitä kautta. Vastaamme heti, kun ehdimme. Jos emme tiedä johonkin vastausta, pyrimme parhaamme mukaan selvittämään sen ja palaamaan myöhemmin.

Lopuksi vielä muutama muu kiva kommentti.

Liikkeidemme puhelinnumerot:

Kauppakatu 0207 769 551
Kuokkala 0207 769 555
Laajavuori 0207 769 554
Palokka 0207 769 552

Muita artikkeleita

Lasten hiustenleikkaus
Hiustenleikkaus, ensimmäinen sellainen, saattaa olla jännittävä kokemus. Kokosimme blogiimme tietoa lasten parturi-kampaamokäyntiä varten.
Väliaikaiset hiustenpidennysmenetelmät
Meiltä on saatavana myös väliaikaisia pidennysmenetelmiä, kuten SwiftHair -siimapidennykset ja Multiway-klipsipidennyssetti.
Henkilöhaastattelu – Kerstin, ripsiteknikko
Kauppakadulla ripsiteknikkona työskentelevä Kerstin pitää työstään, koska se on tarkkaa ja hyvä työjälki erottuu.